KRISEN PÅ DAGENS KONFLIKT

11 Maj

Ville bara på att i all hast tipsa om att jag har skrivit en text som ligger på Dagens Konflikt. Den handlar om Maud Olofssons senaste utspel, men kanske ännu mer om den pågående ekonomiska krisen, och hur den påverkar kampen mellan klasserna. Titta gärna in och läs på DK.

Hörs snart med ett lite matigare inlägg här på bloggen också.

3 svar to “KRISEN PÅ DAGENS KONFLIKT”

  1. Martin maj 12, 2009 den 3:29 e m #

    Hahahaha, jag såg rubriken på knuff och tänkte att du skrivit en post om nån sorts internkris inom DK-gänget som jag själv inte uppfattat/hört talas om. Roligt.

  2. salkavalka maj 12, 2009 den 4:19 e m #

    Ja, hm. Jag erkänner att jag kanske har lärt lite för mycket av kvällstidningarnas rubriksättare, i den desperata kampen för läsarsiffror ;).

Trackbacks/Pingbacks

  1. Gör om rättegången mot Pirate Bay! | Svensson - maj 12, 2009

    […] skriver Påvens besök meningslöst?, slutstadium skriver Vad snutar vill ha, salkavalka skriver KRISEN PÅ DAGENS KONFLIKT, salka skriver Management-by-otrygghet, Anders_S skriver Franska metoder till Sverige – möte i […]

Lämna en kommentar