KLASS ELLER IDENTITET? ARENADEBATT VIA DAGENS KONFLIKT

28 Jan

För er trogna läsare av denna blogg vill jag bara som hastigast passa på att informera om att jag har en text med på Dagens Konflikt idag. Det är ingen debattartikel utan ett referat av tisdagens debatt om tidningen Arena på Söderbokhandeln i Stockholm. Det är ett ganska utförligt referat så jag hoppas att ni som missade debatten ska känna att ni varit med och lyssnat lite i efterhand via Dagens Konflikt. Väl mött!

2 svar to “KLASS ELLER IDENTITET? ARENADEBATT VIA DAGENS KONFLIKT”

  1. sovmattis februari 8, 2010 den 12:04 e m #

    Hehe, jag får lite batikhäxavibbar av denna bloggpost. En debatt om vänsterdebatt på Söderbokhandeln, liksom. (eller också är jag bara avundsjuk på att jag inte kunde komma)

    • salkavalka februari 8, 2010 den 8:49 e m #

      Haha, ja jag kände mig lite batikhäxa också. Men det bjuder jag gärna på. Eftersom jag ändå var där så tyckte jag att jag lika gärna kunde skriva och bjuda på ett referat, då jag misstänkte att fler än du i smyg ville vara där ;).

Kommentera

